Sabtu, Oktober 10, 2009

Beraya Sakan Kali ni...

Salam Syawal Semua...Mood Raya masih berlegar2 di sekeliling anda lagi ke?? Tentunya pasti bukan...samalah saya pun..kali ni tema kaler oren sedondonlah katakan dari abah sampai ke anak dengan ummi dia sekali..saya ler..heehehehehhe

Kali ni beraya di kg emak saya...tapi 2 hari je dengan hubby(dapat cuti takat tu je) pastu tinggalla saya dengan anak2 di kg..mana boleh kejap balik kg...stay almost 2weeks la...sakan gak kan..kutip duit raya..kekekke(naka le dapat..ummi dia xpun..besaq panjang dah) ..kekkeke. Sakan jugak tokwan depa(anak2) bawa pi merata. Kita ikut jela..dah org nak bawak kan...lagipun boleh kenal2..he3..

tapi kali ni abang yang sulung x dapat balik beraya bersama..sedih skit pasai nak ambil gambaq bersama2..jadi tak kesampaian. Apapun telefon menjadi penghubung kami semua. gambar adalah ambik skit2..buat kenang2an di hari tua....hahahahahhaa...nanti letak sini bila dah upload ek...

alkisah agak2 ah puas dok melepas rindu di kg..hari rabu lepas tanggal pada birhday saya ke 27...naik botlah kami anak beranak ke langkawi..so..sekarang baru boleh online...baru boleh update blog...

Stok tudung pun x update lagi...sesiapa yang nak beli tu bgtaulah ye..tanya2dulu kot xder dlm stok..xsempat lagi nak update...huhuhuhu..penat x abis lagi nih...kena kemas rumah...macam2 la..

Hari Jumaat ada pulak open house...so apalagi...makan free..hehehehehe...ala sebelah umah je..sedap jugak. banyak yang dihidangkan...ketupat, nasi himpit, mee rebus, lontong, bihun goreng, dan tak tinggal desretnya buah tembikai. Makan jer...

Sekarang dah abis dah..selesai..kenyang...dah xlarat...so nak beradu....bye2...loceng dh berbunyi..dari si kecil..hu3..

SALAM LEBARAN

0 comments: