Ahad, Oktober 25, 2009

Felt lagi...

Apa nak dikata....dikata....sememangnya aku telah jatuh cinta dengan kraf felt ni...aku tgh gila bayang sekarang pada felt...kalau boleh aku nk buat semua kraf dari felt. Tengok blog kraf2 lain sememangnya buat aku terpikat..terlihat2..tercari2..dimana boleh ku belajar dan ku dapatkan kain 'felt' ni. Bukan semua orang tau apa itu felt. Dari yang ku 'explore' felt skrg mmg tengah pemes..ramai dah mula tau kegunaannya dan yang pasti dari felt boleh buat sumber pendapatan tau...

Jadi..aku pun nak cuba..godek2 banyak jugakla yang aku dapat. Erm bagi yang tertanya2 dari mana nak dapatkan felt ni..haaa...boleh aku bagitau kata mana tu pun aku tau dari blog cik reena..dia memang jenis x kedekut ilmu...jenis sharing..kan bagus macam tu...ok..ni list kat mana boleh dapatkan felt ni..ye iaitu kat DAISO atau dikenali dengan kedai rm5...nk ukuran macam mana pun rm5 je..best kan???? LAgi best kalau dekat dengan tempat2 ni..tapi aku jauh..sapa yg boleh tolong ye..nak kirim...

hhehehhehe...
- THE CURVE, KOTA DAMANSARA, SELANGOR
- IOI MALL, PUCHONG, SELANGOR
- BORNEO HYPERMALL,SABAH

kadang2 ada jugak anak cawangan kepada DAISO ni...macam kat SQUARE ONE, BATU PAHAT nama ape tah..aku pun lupa x silap IMONO MART kot..try2 lah cari ye..kot nak pi bgtau lah ceq sama..ceq pun nak kirim..hehehehehe..

Macam2 kraf boleh dibuat dengan kain felt ni tau...antaranya..hairclip, buku, hairband, baju2 kecik macam kat JAJAKRAF

. Aku kagum dan tergoda tengok koleksi kak jaja..memang umpphh lah..10 bintang aku bagi...aku xtau bila lagi nak buat..hu3..kena cari koleksi kain felt la dulu...adess...sapa ek blh tlg??? help..help..

BAnyak lagi blog kraf yang buat kraf dar kain felt ni..kalau nk sebut..fuh..x terhingga..kalau nak belajar bolehla pi kat SINI..banyak tutorial online felt ni...harap2 membantulah ye...ok..adiosss...

0 comments: