Sabtu, Oktober 17, 2009

Kain Felt Or Flanel

Salam...
mungkin anda semua pernah dengar tentang felt bukan? Mungkin juga tidak...samalah seperti saya...

Betullah kata orang semakin hari ilmu didada akan betambah kalau kita rajin berusaha mencarinya...dan begitulah terjadi pada saya. Sekian lama melayari internet baru kini saya terjumpa dengan seni yang amat saya minati ...yang berunsurkan kreatifcute dan comel. Seni kraf ..dan felt adalah salah satu darinya...sebelum ni saya pun xtahu apa itu felt...

Bila terjumpanya blog kraf..rupanya saya ni ketinggalan zaman..sudah ramai para ibu, remaja, meminati seni kraf ini yang diperbuat daripada felt..tak kiralah aksesori wanita ,remaja dan sebagainya..tak kira peringkat umur...pastinya ia amat menarik hati siapa yang melihatnya.

Bukan senang ye nak kreatif dan inovatif..hehehee..bukan semua miliki kelebihan dalam seni..tapi yang pastinya seseorang mesti ada bukan? dan sekarang ramai yang mengikuti perkembangan felt.....hasil yang terjadi dari kain `felt' amat mengkagumkan termasuk diri saya bagai tertarik2 untuk memilinya.

Akan ku cari dimana felt itu berada...hahhaahhaa(gelak ganas). Mungkin selepas ini ada lagi seni yang tidak saya ketahui..yang pastinya saya akan terus menjelajah dan meneroka ...dan mencuba bakat yang terpendam dalam diri ini. Tidak salah bukan kalau ingin menambah ilmu di dada dan menguji sejauh mana bakat yang beradadalam diri kita....

Felt...terdapat dalam pelbagai warna dan jenis...ada yang kosong dan ada juga yang jenis 'print`. Pelbagai kraf boleh dibuat dengan felt..yang pasti perlu kreatif..

Setakat ni je..jumpa lagi..kesinambungan tentang felt..

0 comments: