Ahad, Oktober 25, 2009

Penat tapi Berbaloi

Fuh..penatnye..tapi berbaloi jugak ye menjahit nih...raya puasa aritu aku try menjahit manik kat baju melayu hubby dengan anak(naeem)...jarang2 orang buat tapi excited sangat tu yang jahit jugak. Lenguh tangan menjahit..pulun jugak bagi abis biar baju sendiri x jahit manik. Hhehehehe...xpelah bagi cik abg 'can` bergaya plak. Tengah sedap dok jahit tu..adalah 2,3 kali tercucuk jarum punya pasal..sakit jugak tapi excited lebih x kisah dah dengan sakit tu..yang penting baju melayu cik abang kita siap dengan manik-manik. Xderlah bling2 macam baju kurung orang perempuan tapi oklah setakat nak meriahkan baju melayu. Tema tahun ni kaler oren..sedondon gitu..semua anak beranak.


Esok dah nak raya, malam ni baru pulun menjahit..hah..jam 4pg baru siap..sakit abis tulang belakang tapi puas hati la..dah siap..semuanya. Belek2..semua dah ok..ni bajunya abah dan abang.nampak ke??? hehhehehee.









0 comments: