Ahad, Oktober 25, 2009

Xder MOod....

Hurm...2,3 hari ni xdermood. Xtau nak buat apa..last2 layan je internet..tgk blog2 kraf lain..ziarah..terhibur skit hati...nk update blog pun malas. LAgipun pe la sangat kan blog saya ni..xder menda yang best pun..hehehehehe. Maish dalam pembikinan lagi...banyak lagi yang perlu ditambah. LAgi banyak info lagi bagus kan..tapi no idealah nak tulis menda pun..lagipun x pandai susun ayat2 nih...failed skit...bab berbahasa dan bercerita.kekekekeke.

Kalau bab bercerita ni teringat balik zaman sekolah dulu masa tu tingkatan 2 ke 3..x igt . Ada pertandingan bercerita..apa lagi..trylah diri ni cuba nasib. Konon2 nak bercerita...sampai ja giliran dah ketaq lutut..cakap pun tergagap2...hah!! amik kau..last kali ayat yang keluar apapun xtau..straight jer macam keretapai da....ketaq punya pasai..nak control memang dah x boleh..nak buat macam mana..bukan kita punya style kot bercerita depan ramai orang nih..

Kawan baik pun join sama Fauziah Sulaiman, dia pun dapat no 3 beb..cayalah..aku pun x caya dia dapat..rezkii dia kan...no 1 lak kat SAiful Adli(pengawas berkaliber) dan genius..bagi aku la..tapi bukan aku admire dia tau...jangan salah paham plak...time ni mana ada cinta cintun nih..x pandai lagi..bukan macam zaman sekarang..budak tadika pun dah pandai bercintan cintun. Takut juga dengar dan fikir bab nih...bukan senang nak didik anak..harap2 aku dapat besarkan anak aku dengan baik(aminn).

Erm..tu lah je kot..dah xtau nk cakap menda..apapun semoga korang yang sudi membaca bingkisanku ini...sihat2 dan ceria selalu...adiosss..

salam

0 comments: