Khamis, November 12, 2009

Bercuti Sambil Makan Angin Di UnderWaterworLd

Cuti2 Malaysia....
Di pulau Langkawi ni terkenal dengan tempat2 bersejarah dan juga tempat perlancongan yang lain...nama je tinggal di sini tapi aku dgn family xder sangat melawat pun tempat2 di sini. Bukan semua ye..sesetengah..hehehehe..

Nak dikatakan abang aku dengan family dia mai la ke pulau perlancongan ni...bawa sekali dengan mak aku...jadi kira meriah la dengan kehadiran family abang aku tu..
Tambah2 dengan 2 hero yang aktif dan nakal-nakal manja tu..hehehehhe..bertemu dengan hero aku..lagi gamat.

Diaorang datang 3 hari je..jadi dalam masa 3 hari tu..masa diisi dengan sepenuhnya sebaik2nya. Abang aku ambil pakej pi melawat di Tasik Dayang Bunting, dan juga pulau2 sekitar. Yang bestnya masa diorang pi melawat kat TDB(Tasik Dayang Bunting) sehari suntuk jugala..balik2 je muka hitam legam+merah terbakar...hahahahhaha..panas punya pasal. Tapi oklah puas hati kan..siap amik gambar abadikan dalam frame lagi(sure kena bayar) hehehehe. Keesokan harinya pulak...kitaorang ramai2 pi Underwaterworld(gara2 nak pi tgk ikan yu dengan 3D punya animasi) ..best jugakla. Ni kira kali ke3 kot aku pi masuk tempat ni. Kan dah kata nama je dok kat sini..hehehehehe..jangan mare. Masa pi punya la ramai orang...berderet beratur panjang giler...nasib bukan aku yang kena beratur..siapa lagi abang aku lah..hehehhe. Wife dia aka kak ipar aku stay je kat tepi..yerla..mana nak handle budak2 yang ceria lagi aktif ni..pi sana sini..jenuh kepung. X lama kemudian turn kitaorang masuk...so apalagi ..masuk je terus snap gambar...snap sana snap sini..macam2 gaya dan ragam...

Masa ni aku pregnant dalam 5 bulan dan kak ipar 3 bulan lebih kurang la...tu chubby skit..hehehehhe

dan ni lah beberapa gambar yang diambil di sudut lain2 tempat...kira hepi giler jugakla haritu....penat pun penat jugak...lepas tu terus balik...

para ibu(tdg biru dan putih je) yg tgh2 blm lagi..hehehhe




toknek diaorg



kak ipar aka kaksu












aku dan maklang dioarang(kanak2 ceria)












makdak diaorang(adik ke4)






geng kanak2 ceria



ni masa kat akuarium






have fun.......lots of hug from me....

0 comments: