Sabtu, November 07, 2009

Model YAng X bergaji

Salam semua...apa kabar? Harap sihat2 ye...yang mana sakit tu cepat2 pi jumpa doc or makan ubat...sekarang musim banyak penyakit..kena hati2.

Erm x lama lagi nak raya dah kan.Cepatnya masa berlalu...sekejap je baru raya Aidilfitri..dah nak raya Aidiladha. Pejam celik2 baru rasa semalam je raya. Erm kali ni baju raya x buat dah kot..baju raya puasa masih lagi elok..masih panas lagi..kekekekke. Tudung pun xtau lagi nak beli ke x..tp adik dah borong banyak helai cuti haritu...membazir kan kalau beli banyak2 kalau x pakai. Kalau pakai xpe..tp family kitaorang ramai perempuan..xpe kalau beli banyak pun..sure ada yang gatal tangan nak pakai. Hehhehehe..erm..cakap pasal raya..pic raya aritu pun x semua yang saya letak di sini..masih ada lagi...biasalah..raya kan banyak hari...hari raya pertama kaler oren..raya kedua kaler merun.hehehhe..ni kaler `peberet' saya..digayakan pula dengan tudung alhamrah..cun gitu..(huwawawawawawa...perasannya aku). Kiranya raya pakat jadi model x bergaji lah ni..semuanya bertudung alhamrah..kecuali cik abng kita lah(kui3..) mana boleh pakai tudung kan...apela..bahaya..memang diharamkan.

Ni la..model-modelnya yang x bergaji tu..erm bukan pe sebenarnya. Kalaux pakai nanti orang tanye plak kan..jual tudung tapi empunya yang menjualnya x pakai pun..alahai.....nasib badan..hehehhe..xderlah..memang nak pakai pun. Disamping mudah,cepat dan mesra..huhuhu..moto tudung alhamrah ni(lawak je).

Oklah cuci2 matalah ye...adiossss..salam..Zassss..









0 comments: