Jumaat, November 13, 2009

SARARISA CRAFT GIVEAWAY CONTEST 2009



Giveaway datang lagi...dan untuk kali ni Cik Sararisa Ghazali yang adakan giveaway...cute2 n comel hadiah yang ditawarkan...3 lagi tau..iaitu :-

pemenang pertama : 2keping frame bersaiz 4R + fridge magnet
pemenang kedua : 1 keping frame bersaiz 4R + fridge maget
pemenang ketiga: 1 keping magnet frame bersaiz 4R

Memang cute sangatlah..yerla handmade kan..mana boleh dapat di kedai2 atau pasaraya ke..hanya satu je dlm dunia..hehehe..So bagi sesapa yang nak join sila ke Sararisa Craft Giveaway ye...manalah tahu anda tersenarai dari salah satu pemenang kan...saya pun nak cuba nasib jugak..untung2 dapatlah..dok join giveaway xder lagi yg menang...hehhehehe..

Frame tu atau salah satu dari yang ditawarkan kalau saya dapat..nak letak pic anak2 dengan ummi dan abah dia..xder lagi frame pic anak2 yg buat dari hasil tangan seseorang..memang xder la dalam rumah saya ni(ada pic kawen je)hehehhe..yang lain dalam album je letak. So kalau lah saya menang..bolehlah letak gambar baby saya dengan abangnya..dan amik pic letak dalam blog..(perasannya kot2 menang)..hehehhehe.

Lagipun memang suka benda2 yang hasil dari kraf ni..kreatif dan inovatif..lain dari yang lain...memang peminat seni saya ni.Jadi tunggu apa lagi..jom pakat2 meriahkan blog Cik Sararisa.



0 comments: