Khamis, Februari 18, 2010

Letih Tapi Hepi

Hari yang agak meletihkan tapi gembira...satu family pergi ke rumah Pakngah mat di Alor Setar sekali dengan nenek dan tokwan. Crowded satu avanza abang punya..hahahhaha..penin...sempit semua ada.

Sampai kat sana dalam 7.30, semua ada. Erm..pakngah x berapa sihat..akibat dilanggar tempoh hari. Terbanring je...sedih aku tengok. Doa2 pakngah cepat sembuh dan dapat lakukan kerja seperti sebelum ini. Wahida, apit, fitri dan sorang lagi si bonsu, aku x ingat nama...semua dah besar. Dah macho,segak dan lawa pun..aku sendiri x cam muka diorang. Yelah..masa aku dok sana time aku tingkatan 5 dulu..masa sekolah teknik dulu . Ni kira jejak kasih lah ni..hehehhehe..

Makan malam kat situ...dalam jam 10.30 bertolak balik dari sana...sampai rumah dalam 11.00 malam. Letih tapi hepi...dapat borak2 dengan mak saudara dan rakan2 masa kecik dulu(xlah kecik tapi memori tetap ada). Sekarang semua dah besar...masing2 dah bekerja...dan akan jadi milik seseorang suatu hari nanti....cuma masa yang menentukan...kadang2 aku terfikir..macam kehilangan pulak...tapi pelik ..hehehhee..ntah .aku sendiri pun x tahu apa yang aku rasa...cuma rasa berkongsi tu ada..pernah ada memori dengan seseorang yang aku kenal...dan aku akan berkongsi memori itu dengan orang yang mereka kenal..lumrah alam...itulah hakikatnya yang patut semua orang terima. Adat memberi dan menerima...serta berkongsi..sayang menyayangi.

Dan yang pastinya sekarang ni...aku merindui seseorang yang aku sayang....

IN LOVE and MIsSing SomeOne


0 comments: