Khamis, Disember 22, 2011

Biar Mimpi Sampai Ke Bintang..

Biar mimpi sampai ke bintang di lakonkan oleh Elfira Loy 17 , dan Randy Pangalila 20 tahun , Sebuah telemovie baru arahan Michael Ang menggandingkan pelakon Malaysia dan Indonesia. Bagi aku filem ni memang best...rasanya semua yang tengok sependapat dengan aku.

Tak kira golongan remaja atau dewasa. tangkap cintan beb!! yang mana x jatuh cinta tu kompem jatuh cinta punya ..lain kalau xder hati atau hati kering...huhuhu Gandingan dua pelakon ni memang mantap..memang hebat. Dua2 pun tengah top sekarang di negara masing2. Dua2 pun memang handsome dan cun sgt; Agaknya lepas habis fi
lem ni mesti diorg jadi kawan kan?? ntah2 jadi kapel pe..hehehe..manatau kan???

Mesti ramai lagi yang tak tahu tentang diaorang kan?? Aku pun baru tahu je..heheheh ..bawah ni biodata diaorang..

Biodata Randy Pangalila



NAMA PENUH: Randy Dionysius Pangalila UMUR: 20 tahun
TARIKH LAHIR: 19 Oktober 1990 DRAMA: Alisha, Gue Banget, Cinta Kirana, Cinta Melody, Nada Cinta, I Love You, Cinta Fitri, Cinta Piano FILEM: Oh Baby, Kutukan Suster Ngesot, Saya Cinta, Bajingan, Pasangan Romantis, Tiga Cinta.








Biodata Elfira Loy


NAMA PENUH: Nurul Elfira Loy Ahmad Sabri
UMUR: 17 tahun TARIKH LAHIR: 8 Mac 1994 ASAL: Kuala Lumpur KELUARGA: Anak kedua daripada empat beradik DARAH CAMPURAN: Melayu, Cina dan Arab KOMERSIAL TV: Institut Jantung Negara (IJN), Honda Icon, Mee Sedap dan Chikades p/s: agak2nya boleh ke bermimpi macam dalam filem ni biarpun umur dah dekat separuh abad? huhuhu

0 comments: