Rabu, Disember 21, 2011

Perubahan Dan Kerajinan??

Banyak perubahan harus dilakukan untuk sukses...itu kunci kejayaan..bagi aku tu yang penting. Tapi nak lakukan perubahan memerlukan semangat yang jitu..itu yang amat penting. Rasanya semua orang tahu tentang ini kan??

Nak berubah ke arah yang lebih baik memang senang diungkapkan dengan kata2..tapi nak laukannya??? Banyak perlu difikirkan..jalan mana yang perlu diambil..langkah pertama perlu dilakukan..banyak lagi...yang pastinya nk berubah juga perlukan komitmen yang tinggi, disiplin yang kuat serta kerajinan. Kalau x rajin macam mana nak berubah kan?? hanya kata je la..buatnya tak...yang tu lah aku alami sekarang ni...penyakit MALAS..dalam segala hal termasuklah nk update blog aku ni...

Ada petua ke nak rajin ye?? Kalau ada kongsi2lah skit..huhuhu...aku pun dah boring dengan penyakit MALAS ni..walaupun tahu itu penyakit yang paling bahaya di dunia..hohohoho..ye ke????

Banyak yang perlu aku rancang dalam hidup ini untuk sukses..dan perlu aku kaji dan selidik...yang pastinya aku ingin berubah.....berubah untuk kebaikan alam sejagat..cewahh...berubah untuk diri aku sendiri ..itu yang pasti..doakan aku ye..

p/s: teringat video kuasa minda....perlu aku praktikkan...yes..

0 comments: